Friday, August 10, 2007

Rij-examen Liesbeth. Drivers test Liesbeth.

Ondertussen heb ik mijn theorie examen gedaan en mijn hollandse roze bewijs ingeleverd (au!, ik wil eigenlijk niet!). Volgende week moet het geregistreerd zijn en mag ik gaan afrijden. Duim maar voo rme.
En Elma, inderdaad tricky dat inleveren, maar anders mag je hier een jaar niet alleen rijden in een auto, ook geen oplossing. Bij het RDW kan je informeren of je rijbewijs door canada inderdaad teruggestuurd is naar veendam, dan weet je in ieder geval vooraf al of er iets mee mis gegaan is!

Last week I did my knowledge test and handed in my dutch license, like Sander did earlier. Next week I can do my advanced road test, hopefully.
Dutch friends warned me about handing in my dutch license, it may be difficult to get it back in the Netherlands. Luckily I can check in the Netherlands whether they really received my license (canada is supposed to sent it to holland), so if things go wrong I can take actions here.

2 comments:

Anonymous said...

Dat afrijden moet toch een makkie zijn nu Sander je alles kan vertellen over de praktijktest?
Succes en we duimen.

Anonymous said...

Liesbeth gefeliciteerd. En nog minder punten dan Sander ook!

 
Schrijf gerust een commentaartje... Feel free to add a comment...