Friday, June 5, 2009

Het beste vergeten te schrijven. Forgot to blog the best part.

Na onze Sulphur Mountain wandeling zondag hebben we ons netjes aangekleed en gedineerd in Bearspaw bij de Bear's Den. De zaak staat bekend om z'n uitstekende vlees/bief en wijn selectie. Nu is vlees in Alberta zo=ie-zo al van top kwaliteit, eigenlijk heb ik hier nog nergens een burger of biefstuk op die niet zo goed was. En enorme lappen vlees die men hier verorbert! Maar goed, terug naar ons diner. Het was echt zoooo goed, ik had bizon (ook buffel genoemd hier) en Sander lamsrack. Wauw!!! Echt wel het beste vlees dat ik ooit gegeten heb geloof ik. Perfect einde van onze trouwdag!



After our hike to Sulphur Mountain we dressed nicely and went out for dinner in Bearspaw at the Bear's Den. They are known for their high quality meats/beef and good wine selection. In general, Alberta is beef country. Steaks and burgers are of great quality over here, people are used to eating enourmous quantities of it too. The dinner was fabulous, I had bison (or buffalo, both names are used) and Sander had rack of lamb. Wow!!! I think this was the best meat I ever ate! A perfect ending of our anniversary day.

1 comments:

Anonymous said...

Van harte gefeliciteerd net jullie trouwdag. Een perfecte manier om die door te brengen lijkt mij!

Annette

 
Schrijf gerust een commentaartje... Feel free to add a comment...