Thursday, December 4, 2008

Zoolights and COP

We zijn hier al zo'n 2 tot 3 weken in kerstsfeer. De mensen beginnen al lekker vroeg met het optakelen van hun huis, met heeeel veeeeel lichtjes in aaaaaallllerlei kleuren. Ach, je moet hier toch wat in donkere, koude tijden. Afgelopen zaterdag hebben we ook even met de kersttraditie meegedaan en zijn we naar de lichtversiering in de dierentuin gaan kijken, de zoolights. Dieren zijn er dan niet echt te zien, ze zitten binnen of zijn gewoon in het donker niet te ontdekken in hun verblijven, maar de hele dierentuin is versierd. Er branden vuurkorven op vele plaatsen, kortom alles om zo sfeervol mogelijk over te komen. Hier de foto's:




Gisteren heb ik voor het eerst op de skihelling "gewerkt", het was nog niet zo druk dus ik heb vooral 3 uur lang geskied, gecheckt of mensen na valpartijen OK waren en opgewarmd met koffie. Wel leuk, en als bonus is mijn achilles het heel redelijk blijven doen. Niet onbelangrijk!

Last saturday we got into the Calgary tradition of the zoolights. Nice atmosphere with all the lights, firepits and so more.
Yesterday I volunteered at COP for the first time. I spend the morning skiing the one run that was open, warming up with coffee in between. It was not very busy, so there was not a lot of work for me to do. But is was nice skiing again, my achilles was holding up too (very important to me!).

0 comments:

 
Schrijf gerust een commentaartje... Feel free to add a comment...