Monday, January 19, 2009

Ome/Uncle Toon

3 weken Nederland zijn weer voorbijgevlogen. Het begon niet al te best, op Heathrow belde ik door alle vertragingen naar huis op en hoorde toen dat mijn ome Toon, pa's oudste broer en rechts onder op de foto, was overleden. Ik was er echt triest van, het drukt je ook zo op de feiten dat voor de generatie boven ons de jaartjes echt zijn gaan tellen. Ik heb zoveel goede herinneringen aan hem. We zullen hem missen.

Our three weeks in the Netherlands have flown by. The beginning of our vacation was not so good: phoning my parents from Heathrow to let them know about our delays I heard that my uncle Toon, my dad's oldest brother and at the bottom right in the picture, had passed away. It made me so sad, but I have wonderful memories of him. We will miss him.

1 comments:

Fleur & Dirk said...

Dank je wel om nog een stukje aan mijn allerliefste opa Toontje te wijden... Het deed geweldig deugd jullie terug te zien, ook al was de gelegenheid natuurlijk niet zo aangenaam als onze laatste ontmoeting in Calgary !
Dikke kus, Fleur en Dirk

 
Schrijf gerust een commentaartje... Feel free to add a comment...