Saturday, May 12, 2007

Zaterdag 13 mei. Saturday May 13th.

Het is zo'n zalig weer hier! We hebben een paar uur langs de Bow river geskate. Gelijk verbrand in de nek, op de kuiten en bovenbenen, precies boven en onder de kniebeschermers, een fraai gezicht! Ik wil jullie alleen maar even jaloers maken, want het schijnt nu al een paar dagen te stortregenen in Nederland.

It is such magnificent weather over here! We skated along the Bow river for a couple of hours. We immediately got a sun burn, exactly above and beneath our knee protectors, looks really strange in shorts! All this information in order to make you jealous, since from what I've understood it has been pouring rain for a couple of days in the Netherlands already.

1 comments:

frankschurink said...

Hallo Sander en Liesbeth,

Geweldig om jullie blog te lezen. Ik vond het erg jammer dat ik niet bij jullie feestje aanwezig kon zijn en jullie sindsdien niet meer gesproken heb. Van mij mag je verbrande kuiten hebben, ik vindt heerlijk dat het hier weer regent. Na weken van zomers weer en geen regen, dat was terwijl jullie door de natte sneeuw banjerden, is de tuin aan het genieten van het water. Onze vijgen zijn ondertussen al het formaat dat normaal bij juni juli hoort, dus dat wordt een rijke oogst.

Ik ga eens kijken op Google earth waar julie zitten en onderzoeken hoe mijn geboorte plaats er tegenwoordeig uit ziet. Veel plezier en ik volg jullie sporen.

Groetjes,
Frank

 
Schrijf gerust een commentaartje... Feel free to add a comment...