Thursday, July 12, 2007

Een baan voor Liesbeth. A job for Liesbeth

Yes, ik heb een baan aangeboden gekregegn op de University of Calgary! De groep onderzoekt de rol van gladde spiercellen in atherosclerose, het verkalken en dichtslibben van je bloedvaten. Dit onderzoek is verwant met het werk dat ik voorheen in Rotterdam en Philadelphia heb gedaan. Het is nog niet officieel rond, ik moet nog drie aanbevelingsbrieven krijgen van oude werkgevers.
Het was erg luxe, want na het rondmailen van mijn CV binnen de biochemie afdeling werd ik door twee onderzoekers benaderd afgelopen dinsdag. Na wat heen en weer praten kon ik uiteindelijk bij allebei aan de slag. Was nog een lastige keuze ook, ik werd er helemaal nerveus van.

Yes, I have been offered a research job at the university of Calgary! The group is investigating the role of smooth muscle cells in atheroslerosis, so the research is very well related to my former work in Rotterdam and Philadelphia. Everything is not official yet, I still have to provide three letters of recommandation.
It was a luxurious position, because I received two inviatations tuesday from two different investigators. After talking to them both offered me a possition. Choosing was difficult,it made me nervous!

3 comments:

Fleur & Dirk said...

Hé allebei !
Liesbeth, gefeliciteerd met je baan ! Leuk om regelmatig eens één en ander te lezen over jullie leven daar...
Sinds gisteren hebben wij ook een blogspot ter voorbereiding op de grote reis naar de onderkant van de wereld... Het is nog wat zoeken, maar hier t adres :
http://fleurendirk.blogspot.com/

Groetjes vanuit een regenachtig België !

Fleur en Dirk

Danielle said...

Congratulations Liesbeth - when will you start your new job? I feel terrible that we haven't been able to get together get, but now we are relatively free for a visit with you someday. Please phone or email whenever you and Sander would be available for dinner, OK?

www.babychance.blogspot.com

Anonymous said...

Super liesbeth. Had je hier een beetje op gehoopt of komt dit als een volledige verrassing.
Met wie ga je samenwerken/
Dag Dag,
Ans

 
Schrijf gerust een commentaartje... Feel free to add a comment...